Stacks Image 1358
NIEUWE CONCEPTEN
WILT
U
WETEN
WELKE
INNOVATIEVE
PRODUCTEN,
DIENSTEN,
& BELEVINGEN
WE
ZIEN
EN
WAT
U
HIERMEE
BEREIKT?

VROUWBEWUSTE OPLOSSINGEN

Door onze verdieping in gendermarketing, zijn wij nieuwe kansen gaan zien in vele branches. We hebben concrete verkoop stimulerende oplossingen, waarschijnlijk ook voor u.

Onderstaand een overzicht van producten en branches waarvoor wij concrete verkoop stimulerende oplossingen zien:

VOOR WIE WIL

We willen ons niet opdringen. Toch hebben we soms ideeën die te goed zijn om te negeren.

Wilt u meer weten? Neem contact op.

Stacks Image 1382
Stacks Image 1388
Stacks Image 1456
Stacks Image 1259

AUTOMOBIEL BRANCHE

GEZONDHEIDSZORG

VERZEKERINGEN

BANK & GELD

Meer dan 50% van alle auto's worden door vrouwen gekocht.

Hoe bereikt u uw vrouwelijke doelgroep beter? Hoe laat u vrouwen kiezen voor uw merk?
Vrouwen zijn met 80% de grootste kopers van gezondheidsproducten, voor hen zelf en voor het hele gezin.

Hoe kunt u met uw producten en diensten beter aansluiten op haar gezondheidsthema?
Binnen het gezin is de vrouw de grote beslisser.
We bieden u een innovatieve visie op Milestone Marketing.

Hoe laat u vrouwen voor uw verzekeringen kiezen?
Voor particuliere financieel keuzes zijn vrouwen de grote beslisser achter de schermen.

Hoe stemt u uw dienstverlening en producten af op de vrouwelijke beslisser?
Stacks Image 1262
Stacks Image 1268
Stacks Image 1447
Stacks Image 1265

WONEN

WONING INRICHTING

DOE HET ZELF

WONINGVERBETERING

Vrouwen zijn niet uit op de laagste prijs maar zoeken de beste oplossing voor hun lifestyle.

Hoe kunt u in de huidige markt woningen ontwikkelen en verkopen?
Integratie van in-store en online. Het Nieuwe Winkelen.

Hoe integreert u uw winkel en online shoppen? Hoe maakt u winkelen ook voor mannen leuk?
Klussen, in en om het huis. Vrouwen maken de esthetische keuzes. Mannen maken de technische keuzes.

Hoe kunt u vrouwen verleiden om te kiezen voor uw bouwmarkt?
Vrouwen zijn met 80% de grote initiatiefnemers en beslissers in alle keuzes rondom woningverbetering.

Hoe enthousiasmeert u de vrouwelijke beslisser? Hoe verkoopt u beter aan haar én hem?
Stacks Image 1421
Stacks Image 1430
Stacks Image 1453
Stacks Image 1427

VAKANTIES

HORECA

ENERGIE & INSTALLATIES

NAAR HET THEATER

Vrouwen beslissen meer dan 90% van de vakantie bestemmingen. Daarin is de laagste prijs niet het belangrijkste.

Hoe kunt u vrouwen én mannen laten kiezen voor uw hotel, uw reis, uw beleving?
Vrouwen zijn keuzebepalend voor het avondje uit.

Hoe maakt u het aantrekkelijker voor haar en iedereen die met haar meekomt om een avondje uit te gaan?
Vrouwen staan graag open voor duurzame oplossingen.

Hoe laat u vrouwen kiezen voor technische innovaties?
Vrouwen zijn keuze bepalend in een avondje uit naar het theater.

Hoe kunt u vrouwen verleiden om uw theater of voorstelling te bezoeken? Hoe maakt u van theaterbezoek een compleet avondje uit?